28 Mart 2016

HER AYA BİR GÜZELLİK

Sürpriz hediyeler...küçük küçük hediyeler...özenle hazırlanmış paketler...ince detaylar...öyle düşünüyorum ki sevmeyen yoktur. Ben de bu duruma bayılanlardan biriyim:) Tabiki hediyenin her türlüsünü severim ama tek tek açtığım minik hediyeler sanki daha mutlu eder beni. Her pakette ayrı sevinç,ayrı heyecan yaşarım. Benimle aynı zevke sahip olan bir tanıdığım daha var...o da kardeşim:) hediye almak kadar hazırlamak da mutlu eder bizi. Bu zevkimizden yola çıkarak aylık hediyeleşme şölenleri düzenlemeye karar verdik :))) Her ay minik hediyelerden oluşan bir kutu hazırlayıp birbirimize göndermeyi düşündük. 
Hediyeyi hazırlamak da mutlu edecek, almak da mutlu edecekti... Daha eğlenceli olması adına da her aya kendimizce farklı bir tema belirledik :) Bu temaları belirlerken ilgili ayın özelliklerinden, kendi zevklerimizden, kısıtlamak adına da renklerden yararlandık. Ayrıca kutunun içine bir de o ay bizi en mutlu eden anları yazmaya karar verdik. 
Farklı şehirlerde yaşıyoruz, sürekli iletişim halindeyiz tabii ama yazmak bir başka olur diye düşündük. Mutluluğu pekiştirmek hiç de fena olmaz ;)

Bu düşünceye geç karar verdiğimiz için yılın ilk iki ayını kaçırdık. Mart ayının kolisi martın sonunda yani şu günlerde gönderilecek :) Bu ay temamız siyahtı...Siyah olan her şey ...Ben çok zevk aldım ve nedense heyecan duydum:) Bakalım devamı nasıl olacak. Mutlu edeceğini bilerek mutlu olmak çok güzel bir duygu.

Aylara göre belirlediğimiz temalarımızı da paylaşıyorum. Belki sizler de yapmayı düşünürseniz fikir olabilir.


sevgiler...

14 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. evet ya farklı ve güzel bir fikir, güzel anılar birikecek bol bol o halde :)

    YanıtlaSil
  3. Evet biz de oyle umuyoruz :) tesekkurler...

    YanıtlaSil
  4. Böyle etkinlikler keyif verici bence de:))) takipteyim merak ettim bunu...
    Bu arada ben Şubat doğumluyum dikkatimi çekti de Aşk:))))
    Sevgiler.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Böyle etkinlikler keyif verici bence de:))) takipteyim merak ettim bunu...
    Bu arada ben Şubat doğumluyum dikkatimi çekti de Aşk:))))
    Sevgiler.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel aşk ayi:) biz de merak ediyoruz bakalim nasil olacak :) ben de gelicem blogunuza.tesekkurler... Sevgiler

      Sil
  6. Okurken bile heyecanlandım ve 'ne gelecek acep' dedim, sizi düşünemiyorum :)
    Ne güzel kardeşler arasında böyle bir şey! Maşallah!

    YanıtlaSil
  7. Tesekkurler... Evet heyecanli oluyor :) maksat yuzumuz gulsun,en guzel tarafi bu :)

    YanıtlaSil
  8. Bilgehan da bu sene ağabeyine yapıyor böyle bir şey. Ağabeyinin olmadığı on ay+doğumgünü+yılbaşı toplam on iki hediye alıp koyuyor onun yatağının üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar düşünceli ve ince bir davranış,kutluyorum onu...Ufak da olsa hediyelerle hatırlamak,hatırlanmak çok güzel:) Allah kavuştursun ve aralarındaki sevgiyi daim kılsın. Sizin için de mükemmel bir duygudur kardeşler arasındaki bu bağlılık :)

      Sil