17 Ağustos 2017

Bugün benim doğum günümdü PEGASUS!!


Gurbette yaşamanın şüphesiz ki en güzel tarafı sevdiklerine kavuşmaktır. Hele ki özel günlerde bir araya gelmek günün anlam ve önemini kat kat artırır. Ayrı kalınsa bile birlikte çarpan kalplerin yanına gülen yüzler de eklenir...
İşte isteğimiz buydu...
Hayır hayır duygusal bir yazı değil bu, iç dökme diyelim...
Birkaç hafta önceden biletler alınmış, günü, saati belli...Gelecek olanlar da bekleyenler de hazırlıklarını yapmış. İş sağ salim kavuşmaya kalmış. Börekler fırında pişmiş; ev, anne gelecek düzenini almış...
Ancak!!
Nasıl bir uygulamadır bilinmez, hava yolu şirketinin çalışanı kalkmasına yarım saat olan uçağa 'kalktı' demiş! 
Annem ve babam... 
Şimdi yanımda olmaları gerekiyordu ama yoklar!
Ankara'dan Van'a gelmeleri gereken uçak için kalkış saatinin yarım saat öncesinden oyalanmaya başlamışlar. Orayla-burayla görüşün diyerek onlara bir yardım talebinde bile bulunmadan farklı uçak seferlerini teklif etmişler.
Kesinlikle uçağa alınabilirlerdi...Örneklerini gördüm.
Yardımcı olmaya çalışmadılar. 
Madem kalkış saatinden sonra geldiler, neden internet üzerinde bile görünmeyen bir fiyat üzerinden yeni bilet satışı yapmaya çalışıyorsun. 
Olmaz, de! Biletler yandı,iptal de! Pazarcı zihniyetli Pegasus!
Şikayet için arandığında 
müzik dinletmekten başka bişey yapmayan Pegasus!
Bugün bizi mağdur ettin!
Annem ve babamı çok üzdün, yordun...Heyecanlarını söndürdün...
Dedesini ve anneannesini bekleyen oğlumu üzdün...Anne ve babamı hava alanına götüren kardeşimi üzdün, strese soktun, kilometrelerce yol yaptırdın... 
Beni üzdün, öfkelendirdin, anne babama kavuşmamı engelledin...
Bugün benim doğum günümdü Pegasus!
Senden nefret ediyorum!




7 yorum:

  1. Çok kötü olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Pegasus hakkında pek iyi şeyler duymamıştım zaten, kötü bir anı olmuş sizin için de :(

    YanıtlaSil
  3. Sizin adınıza çok üzüldüm. Herkes için hayâl kırıklığı olmuş.Umarım bir daha aynı şeyleri yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle oldu :( umarım yaşamayı,umarım kimse yaşamaz herkes kavuşur sevdiklerine

      Sil
  4. olsun :((( kısmet değilmiş, doğum gününde yanında olamasalar da hep başında olsunlar . nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) ne güzel bir temennide bulunmussunuz... inşallah başımızdan eksik olmasınlar...
      Sevgiler:)

      Sil