12 Şubat 2018

SİNEMA VE BEN *MİMM*


Bir mim yazısıyla daha merhaba:) Beni mimleyen arkadaşımız Gizem'e teşekkür ediyorum..Yazımı yazmak için biraz beklettim ama fırsat buldum sonunda. Gizem'in mim yazısını okumak isterseniz buraya buyrun. Ben de başlayayım...

1. Sinemada izlediğin ilk film?
Kendimi çok zorladım ama malesef hatırlamıyorum. Hatta ilk kez ne zaman gittiğimi de hatırlamıyorum. 

2. Film en güzel ....'de/da izlenir?
Film en güzel doğru zamanda doğru yerde izlenir :) 

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Olmazsa olmazım evde izliyorsam eğer içecek herhangi bir şeydir. Bir de ortamın karanlık olması.

a. Tek başına mı kalabalık mı?
İkisi de olur fark etmez bana.

b. Mısır mı cips mi?
Cips...çok seviyorum malesef. Hatta cips yemek için film izlemişliğim bile vardır. Mısırı hiç yiyemem zaten.

c. İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
Üç boyutlu bana göre değil. Aşırı geliyor bana. Ben dümdüz sade şeyleri seviyorum:)

d. AVM sineması mı sokak sineması mı?
Sokak sinemasıyla nerdeyse karşılaşmadım. O yüzden hep AVM sineması.

e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?
Yorumları okuyorum genelde. Olumsuz yorumlar mutlaka etkiler beni. İzleyemem.

Bu mimi yapanları ve yapmayanları hatırlamadığım için isim veremiyorum. İsteyen herkes davetlidir.

Sevgiyle...

10 yorum:

  1. Doğru zamanda doğru yerde film izlenir. Çok haklısınız.:)

    YanıtlaSil
  2. Evet 3 boyutlu bana da aşırı geliyor haklısın.Cok güzel bir mim olmuş😊Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Cips diyen az kisilerden birisin sanirim 😊. Keyifli oluyor herkesin farkli ilgi alanlarini okumak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miyim🙈 cips seviyorum ama film tam başlamadan bitmesi gerekiyor,izlerken yiyince konsantre olamıyorum 😁

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş. Sokak sinemasının sadece adı var galiba.

    YanıtlaSil
  5. Ortamın karanlık olması hep sinema salonunun bizde bıraktığı etkiden :) Derya' ya katılıyorum, herkesin farklı bir yanını okumak çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 kesinlikle sinema salonlarının etkisi karanlık ortamlar.

      Sil