15 Ocak 2018

DALDAN DALA ATLAMA YAZISI #2


İnstagram paylaşımlarında gördüğüm kekler ve o fotoğraflardan bana kadar gelen tarçın kokusu beni bugün kek yapmaya mecbur bıraktı... Poyraz her ne kadar 'pilavlı kek' istese de; havuçlu, tarçınlı, cevizli kekten biz de nasibimizi aldık. Nihayet bizim evimiz de tarçın koktu :) Tam da planlanan gibi; dışarda kar serpiştiriyor, fırında kek, evde tarçın kokusu.... "-pişti miiii??" diye gezinen sabırsız bir çocuk :)

Mutfak uğraşlarına başladığıma göre demek ki iyileştim...Yılın ilk hastalığını (!) da atlatmış oldum. Oh, rahatladım. 'hasta olcam... olacak gibiyim...' endişeleri bitti. Şükür ki iki üç günde geçti gitti. Poyraz'a bulaşacak endişesi de beni benden etti tabii...Yanındayken aldığım nefesi geri vermekle vermemek arasındaki nirvanaya ulaşmış annelik duyguları hiç hoşuma gitmedi...Hasta olmak çok kötü ama çocuğun yanında hasta olmak daha da kötü...
Kendimi resmen kuşburnu çayıyla besledim, belki ondandır çabuk toparlanmam. Belki de " bööle dokunarsam iyileşir misin annee?" diye vücudumda gezen iksirli minik ellerdendir....

İki güzel kitap okudum birisi sizinle de paylaştığım 'Bağırmayan Anneler' ;diğeri de 'Kişisel Ataleti Yenmek' isimli bir kitap. Onu da anlatmak istiyorum aslında ama ataletimi yenemiyorum...Geçen akşam Küçük Kara Balık kitabını okudum bir de :) Çok tatlıydı, hayran kaldım cesur balığa...Okumasam da, Poyraz'a masal şeklinde anlatmayı düşünüyorum...

Kitaplardan söz açılmışken 'Geceyi Aydınlatan Ateş Böceği' isimli bir çocuk kitabı almak istediklerim arasına girdi. Kendime de 'Ekspres' adlı bir kitabı almak istiyorum. Yetişkinler için yaratıcı düşünme egzersizlerinin bulunduğu bir kitapmış. Çok merak ettim...

Bir de blogruz sayfasında düzenlenen çekilişin 4. kazananı olmuştum :) Sürpriz hediyeleri elime ulaştı, çok beğendim...Arkadaşımıza buradan da teşekkür etmek isterim :))
çekiliş hediyelerim

Son günlerde sıkça dinlediğim Manuş Baba-Eteği Belinde ve Sıla-Muhbir favori şarkılarım arasına girdi.
Hala oturup bir film seyredemedim. İnsanı mutlu eden, huzur veren bir film varsa aklınızda tavsiyeniz beni çok mutlu eder :) Zira izleyeceğim filmi aramak filmin süresinden bile uzun sürüyor.

Kahveyi çok sevdiğim için Gratis'ten aldığım kahve kokulu duş jeli insanı kahveden soğutacak kadar kötü çıktı. Üzerinde cilde ışıltı verdiği yazdığı için aldığım kreminin içinden de belli belirsiz simler çıktı,elbette ışıltı verdi! Kanmamak lazımmış böyle şeylere :)

Son bir şey; burada ciddi şekilde havanın kuruluğundan rahatsızız...Önerebileceğiniz bir yöntem ya da buhar makinesi varsa yorumda belirtirseniz çok memnun olurum :)

Devamı geliyor aslında ama bu kadar daldan dala atlamak yeter sanırım :)

Evet, şu anda kar yağıyor....

Sevgiyle....




32 yorum:

  1. İstanbul da karı bekliyoruz ama gelmek bilmedi.Herkes hastalıkla boğuşuyor rabbim herkese şifa versin.Çocukların enteresan istekleri hiç bitmiyor sanırım pilavlı kek nasıl olurdu acaba 😂 film konusunda önerebileceğim bir çok film var bu ara çok fazla film ve dizileri sarmış durumdayım 😂 çok fazla ruh halim değiştiği için her tür filmde bende daldan dala atlamaktayım. Gerilim korku istersen en son izlediğim film ölüm defteri sonu pek beğenmesemde iiginçti pek korku da diyemem ama o kategoriye koymuşlar,komedi film önerisi olarak my little bride kore film ve diziler seviyorsan izliyebilirsin ☺️ Aklıma şuan başka birşey gelmedi çünkü kafamın üstün de çılgonca zıplayan bir öinik bar düşünceler birbirine girdi sanırım beyin sarsıntısı geçiryorum ☺️🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁 zor şartlar altında yorum bıraktığın için teşekkürler 😊 korku,gerilim filmlerinin adlarını bile okuyamam ben,korkudan🙈 Kore tarzı bir şey de hiç izlemedim,deneyebilirim canım... teşekkürler, sevgiler 💕

      Sil
  2. Ah bu yazıya bir de kar yağışının fotoğrafı da eklenseydi diye düşündüm :) Sohbet gibi oldu yazınız ne güzel.. bu arada ben de önemli bir şey iletmek isterim. Soğuklarda son derece dikkatli olun, üşütmeyin ve çok iyi beslenin. Zira benim 3 yakınım zatürre teşhisi ile tedavi olmaktalar :( salgın mı nedir anlayamadım ama nedense herkesi uyarıyorum bu konuda.
    Sevgiler gönderiyorum, sağlıklı günler.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinlariniza şifa diliyorum...hava sıcaklıkları çok farklılık gösterdiği için galiba bu kadar fazla hastalık haberleri duyuyoruz...
      Kar fotoğrafını eklemeyi çok istedim,birkaç kare çektim ama hiç hayallerimdeki gibi gorunmedi😁sizin de hayallerinizi yikmayayim dedim😄 sevgiler benden 💕

      Sil
  3. Hahaa daldan dalayida cok sevdim ben canim. Pilavli keki hic denemedik poyrazin elinden yemek lazim 😀

    Odayi nemlendirsin diye petege su koyuyoruz o kadar canm. Önerim yok galiba haha 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım peteğe su koyduk,üstüne ıslak havlu koyuyoruz,odada su dolu kaplar var ama hala fayda etmiyor sanki😵 sağol önerin için 😁
      Daldan dala yazısı benim de çok hoşuma gidiyor,rahatliyorum resmen😄
      Kocaman sevgiler 💕

      Sil
  4. Hangisine ne söylesem bilemedim ama bu katagori muhteşem olmuş. Öncelikle geçmiş olsun çocuğa geçmeden atlatmışsın. Tarcını çok sevmesemde pilavlı kekten iyidir diye düşünüyorum. Ben de farklı bir markanın çikolatalısını almıştım ama beklediğim kadar güzel değildi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pilavlı kek😂 deneyebilirim, üzerimde çok baskı var...geçmiş olsun dilegin için teşekkürler 😊
      Bu kategori benim de favorim olacak galiba çünkü çok rahatliyorum 😄
      Sevgiler 💕

      Sil
  5. Bu daldan dala yazısı çok iyi olmuş. Aralarında benden bahsetmeniz ayrıca mutlu etti. Güle güle kullanın. Ellerinizde eskisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊 inşallah ellerimde eskitirim. Tekrar teşekkürler 😄

      Sil
  6. Daldan dala atlamanız da güzel. Geçmiş olsun öncelikle. Hediyeler için tebrik ederim. Tarçınlı kek güzel olmuştur.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekleriniz için teşekkür ederim 😊 tarçınlı kek pilavlı kekten güzel oldu sanırım😄 sevgiler 💕

      Sil
  7. Tarçınlı kek kış aylarının olmazsa olmazıdır zaten, hele bir de kar yağıyorsa eve yayılan o müthiş koku insanı mest ediyor, beden sağlığına faydası var mı bilmiyorum ama ruha çok iyi geliyor :)
    Sağlıklı ve keyifli günler diliyorum, sağlık olsun ki böyle daldan dala atlamalı yazılarınız daha çok olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruha çok iyi geldiği konusunda sana katılıyorum Zeynep 😊 güzel dileklerin için de çok teşekkür ediyorum, inşallah yazarım daha😄 sevgiler 💕

      Sil
  8. Yazının başlığını yazıyı okurken unutmuşum . Kek yazısı değil miydi bu , hediye mi , Manuş baba mı 😂😂 diye düşünürken sonunda daldan dala yazısı olduğunu okudum ve başlıkta yazıyordu ya dedim . 😂😂😂 Ama ne güzel her telden anlatmışsın canım benim . Hediye kazanmana çok sevindim . Kekinin kokusu tee oralardan Yalova’ya ulaşıverdi . Eteği belinde şarkısını ben de çok sevdim :) Keyifli bir yazıydı canım . Yalova’dan Kocaman sevgiler gönderiyorum 😊♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Van'dan da Yalova'ya kocaman sevgiler gitsin 💕💕
      İyi ki hatirlamissin başlığı 🙈 böyle anlık aklıma geleni yazınca inanılmaz rahatliyorum canım😄

      Sil
  9. ne güzel bir gün olmuş, geçmiş olsun bu arada. Manuş Baba'yı çok seviyorum ben de tam bağımlılık yapan türden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun dileginiz için teşekkürler 😊 bende de bağımlılık yaptı galiba,ya dinliyorum ya söylüyorum 😊 sevgiler 💕

      Sil
  10. Yine bir daldan dala yazısı ve güzel bir paylaşım :) Hediyeleriniz de hayırlı olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mücahit,sizin de hediyeleriniz hayırlı olsun 😊 5. Şanslı sizdiniz galiba😄

      Sil
  11. Beni iş yerinden alıp bambaşka diyarlara götürdünüz. Keşke bitmese dedim çünkü yeniden dosyalar arasına gömülmek üzereyim. Daldan dala atlayıp kürkçü dükkanına geri döndüm. Bu kısa serüven için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum bu güzel yoruma😄 ufak da olsa bunalmış ruh halinizden cikarabildiysem ne mutlu😊 kolaylıklar diliyorum işlerinizde...ben arada bir daldan dala atlıyorum boyle,beklerim her zaman😄 ben teşekkür ediyorum, sevgiler 💕

      Sil
  12. çook tatlı anlatmışıııın :) pilavlı kek ne yaaa annatsanaa :)

    YanıtlaSil
  13. Hmmm pilavlı kek çok ilginç. Şey ya son zamanlarda fazla film izledim ama öyle cıvıltlı şeyler değil yani. Hediyelerin hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  14. İlk defa duydum pilavlı keki ve merak ettim acaba nasıl oluyor diye :) Baya farklı farklı konular var yazıda.Güzel bağlamışsın yine de :) Hediyelerinizi de güle güle kullanın efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz ortaya karışık bir yazı oldu😄 teşekkür ediyorum

      Sil
  15. Hastalığın geçmiş ama yine de geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum. Eminim ev harika kek kokmuştur :) Karlı havalarda favorim güzel şeyler bunlar. Küçük Kara Balığı çok severim. Kesinlikle masal gibi anlatmalısın, eminim Poyraz da sevecektir.

    tam kışlık bir film listesi hazırlamak üzereyim şöyle iç ısıtan. Birkaç güne bakabilirsin. Ama geçenlerde izleyip sevdiğim bir filmi söylemek istiyorum sana. Life as a house. Çok sevdim ben.
    Bir de önerim The Intouchables.
    Kocaman sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum 🤗 film önerileri harika oldu,hemen zaman yaratmam lazım😄 film listeni merakla bekliyorum bu arada 😁 kolaylıklar diliyorum...bizden de kocaman sevgiler 💕

      Sil
  16. Kahvekolik olarak duş jelini görünce aaa dedim ama değmezmiş okudum.Hava kuruluğu için radyatör (kalorifer,petek vs) suluklarını tavsiye ederim.Salon,yatak odası,çocuk odası yani evin her odasında var bu suluklardan bizde.En azından ortamı nemlendirme konusunda işini görür derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öneriniz için...o suluklardan alıp taktık ama yeterli gelmiyor sanırım..duş jeli malesef benim de beklentilerimi çürüttü:) sevgiler..

      Sil