9 Kasım 2017

Saat dokuzu beş geçe #10kasım


Saat dokuzu beş geçe

Atam Dolmabahçe'de

Gözlerini kapamış
Bütün dünya ağlamış



Doktor doktor kalksana

Lambaları yaksana
Atam elden gidiyor
Çaresine baksana



Uzun uzun kavaklar

Dökülüyor yapraklar
Ben Atam'a doymadım
Doysun kara topraklar



Bedenimiz küçük, yüreğimiz kocamandı...
Biraz zorlansak da ezberlemiştik...Sanki bu şiir sadece ayakta ve gözler kapalı bir şekilde okunabiliyordu...
Sesteki ahenk 'doktor doktor' kısmında hiddetleniyordu...Gerçekten kalkmalıydı o doktor, çaresini bulmalıydı...
Olmadı...
79 sene geçti...
Bedenimiz büyüdü, yüreklerimiz daraldı...Bu şiir unutulmadı...
Atasına doyamayan evlatların hüznü hiç bitmedi...
Minnet duyguları hiç eksilmedi...
Kara gün 10 Kasım yine geldi...
Ruhun şad olsun Atam...


16 yorum:

  1. Burnumun ucu sizlayarak okudum..Bazi insanlar olmemeli lafi Mustafa Kemal Ataturk icin soylenmis olmali bence..Paylasiyorum🙏...

    YanıtlaSil
  2. Böylesi güzel insanlar her zaman güzel anılırlar. Yüreklerden sevgisi hiç eksilmez. Rahmetle, saygıyla, minnetle anıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yüreklerimizden asla sökülemeyecek.Ruhun şad olsun Yüce Atam

    YanıtlaSil
  4. Ne de güzel ifade etmişsiniz. İçim sızladı. Ruhu şad olsun büyük Atamızın,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... nurlar içinde yatsın 💕💕

      Sil
  5. Çok güzel bir paylaşım olmuş, mekanı cennet olsun. ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazmışsın canım. Saygı,sevgi ve özlemle anıyoruz.
    Yeri asla dolmayacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım unutulmayacak... teşekkür ederim 💕

      Sil
  7. Biz unutmadık ve unutmayacağız. Saygı ve minnetle anıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Unutmadık, unutmayacağız... Atam izindeyiz...

    YanıtlaSil
  9. ayyyy çok severim onu tabikideee :)

    YanıtlaSil
  10. İlkokulda öğrenip te yıllar boyu hafızamda kalan yegane şiir...Yine geçmişe götürdü beni.

    YanıtlaSil